niedziela, 18 maja 2014

opłata

Kulturalnie ujmując ten artykuł i wszystkie związane z abonamentem RTV należy zwrócić uwagę na to, że: skoro mamy telewizje w stylu: NC+, CYFROWY POLSAT, UPC, INEA itd.... i tam płacimy abonament za programy, które mamy dostępne to z jakiej k..a racji mamy jeszcze płacić Państwu?Tam się płaci abonament to niech sobie te św..ie co siedzą przy korycie wezmą z tego 10% i niech im to wystarczy. Bezprawne jest to, że w tym momencie niektórzy Polacy są na tyle naiwni, że płacą abonament do telewizji cyfrowej lub kablowej i jeszcze do Państwa abonament RTV. To jest chore. To skandal że paru koleśi wymyśla sobie daninę na własne potrzeby ,a państwo się na to zgadza pewnie minister kultury ma niezły udział za tą przewalanke; poza tym zapominacie o ludziach którzy z własnej nieprzymuszonej woli rezygnuje z posiadania odbiorników radiowo telewizyjnych gdyż nie chcą oglądać reklam o podpaskach i grzybicy pochwy skandal to mało powiedziane. Pytanie dlaczego mam płacić spółce prawa cywilnego,na dodatek prywatnej? jakim jest tv są bez zawartej umowy,to to samo co podatek od wódy- a nie pije prochu,to to samo co podatek od śmierdzących papierosów,nie palę,czyście pogłupieli? na wiejskiej z kretesem?, dlaczego chcecie im kasę napędzać za mało zarabiają?  Całymi dniami siedzę na necie ,z tv nie korzystam,a jak z telewizor włączę to tylko by na dużym ekranie film z USB pooglądać,i za co mam płacić? Proszę sie dobrze zastanowić na kogo głosujecie.


Przypominam o ustawie śmieciowej, wędzeniu, abonament TV, i wielu innych sprawach które Nas przytłaczają za sprawą tych samych polityków od ponad 25 lat. Serce pęka na myśl o wygnanych młodych Polakach szukających szczęścia daleko w świecie. To prawie 3 miliony Naszych dzieci! Czy jest jeszcze ratunek dla nich? Ja mam taką nadzieję że przestaniemy wybierać kłamców. A ja będę chętnie płacił abonament.Tylko najpierw podpisuję umowę z TVP np. na 24 mies. i dostaję telewizor+antenę za 1zł, a po 2 latach mogę przedłużyć umowę i znów mieć nowy telewizor.Dokładnie tak,jak w sieciach telefonii komórkowej...Mam umowę,to płacę-nie mam umowy,to nie mój problem.A TVP jest spółką Prawa Handlowego i musi zawrzeć umowę o świadczenie usług.Natomiast jeśli udostępnia coś (sygnał) bez kodowania,to nie może się domagać za to zapłaty,bo niby jak ustalić kto faktycznie korzysta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz