niedziela, 18 maja 2014

Abonament

Przecież to takie proste.....Skoro opłata ma być obowiązkowa i wynosić np. 10 zł, to zakodować sygnał i pobierać 10 zł od tych, którzy chcą oglądać. Wtedy będzie sprawiedliwie. Nikt nie zarzuci rządowi że odbiera możliwość, bo i tak chcą żeby każdy płacił. Tylko ze wtedy sami padną, bo mało kto zechce płacić i oglądać propagandę. I tego się boją. Ja nie płaciłam od 2008 roku i co teraz mam komornika z Urzedu Skrbowego i jak myslicie ,niestety muszę zapłacic złodziejom chociaż płace za ogladąnie programów abonament dla innych instytucji .W dupie mam taka POLSKE dwa razy płacić. jeśli niepotrzebnie płacę abonament RTV, to znaczy,że państwo mnie oszukało! muszę pozwać Rząd Polski o zwrot zapłaconego abonamentu wraz z należnymi mi odsetkami!  Niech wprowadzą katalog niezgodnych ustaw z przepisami.Ale z tym się nie kwapią.Dziadowski rząd,któremu jest na rękę by wprowadzać zmiany bez wględu na zgodność z konstytucją.Pamiętacie o tym podczas wyborów. Zamiast się miotać z tym abonamentem i wysuwać coraz to nowe argumenty prawne trzeba po prostu tzw. telewizję publiczną zakodować i tyle. Kto będzie chciał ją oglądać to zapłaci za dekoder i te przepychanki wokół abonamentu wreszcie się skończą. A ja nie mam tv tylko kupiłem od żony 42 cal lcd - monitor do konsoli.

A jak mnie wybierzecie królem to obiecuję że w pierwszym miesiącu wszyscy politycy którzy przyczynili się do krzywdy Polaków będą mieli sprawiedliwe sady, a później publicznie ich powiesimy. I bardzo dobrze wielu Polakom po zmianie sygnału odebrano możliwość korzystania z telewizji. Koszty dekodera, anteny a także problemy techniczne szczególnie na wioskach są nie do pokonania przez biednych emerytów i rencistów. Abonament płacą ze strachu prze zemstą reżimu. Jestem za zlikwidowaniem telewizji i radia które pobiera podatek audiowizualny czy abonament telewizyjny. Niech zostaną tylko takie które nie pobierają . Abonament telewizyjny powinni płacić tylko politycy. Bo telewizja tylko im służy. A w rzeczywistości i tak my zapłacimy bo politycy żyją z naszych podatków. Banda nierobów i próżniaków. Abonament radiowo-telewizyjny jest archaicznym sposobem finansowania mediów publicznych, haraczem ściąganym z ludzi; dlatego rząd będzie zabiegał o poparcie prezydenta i opozycji dla jego zniesienia”. Wodza warto w tej sprawie słuchać się i masowo rezygnować z płacenia za abonament. Chyba, że dworaki telewizyjne będą miały pensje w wysokości najniższej emerytury, a odchodzić na emeryturę po śmierci. Za propagandę nie powinno się płacić, ona sama winna się obronić, od tego jest cudotwórca. Obiecał cuda niech je czyni, ale nie z naszej kieszeni. Cuda nie potrzebują pieniędzy, a tym bardziej cudotwórca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz