środa, 28 maja 2014

obywatel

Obligatoryjnie każdy obywatel jest kombinatorem, a nowo powstający przedsiębiorca przestępcami. Vat sam w sobie jest przekrętem wiec jak przekręcić przekręt? Premier zanim nim został obiecywał że nie "dotknie" podatków a każdy kto o tym wspomni pożegna się z rządem. Normalny obywatel pomyślał sobie że to troska o najbiedniejszych i zagłosował na jego partię( dodam że ja nie byłem w takim razie normalny bo wiedziałem że kłamie i głosowałem inaczej i nie na PIS)Co się potem stało? podniósł vat który zapłaci DOSŁOWNIE KAŻDY: niemowlę jak mu matka pieluchy kupi z vat-em, żebrak jak użebrze kupując kajzerkę, no i szara strefa która podobno nie płaci. Ktoś kiedyś powiedział mądrze, że w maszynie najważniejsze jest najsłabsze ogniwo. To o nie właśnie najbardziej się trzeba troszczyć bo nawet gdy cała reszta ogniw super mocna to po awarii tego słabego cała maszyna stanie. Obywatele leżą już na ziemi, a co robi rząd? kopie leżącego. A jak to możliwe ze dziadzio co jeszcze furką jeździ kupuje nowy model BMW i urząd skarbowi nie interesuje się skąd dziadzio wziął kasę choć mieszka w kurnej chacie z wychodkiem za stodołą. Samochodzik ginie po miesiącu firma wypłaca odszkodowanie i dziadzio znowu kupuje nowe AUDI . BMW pojechało do Rosji z wnuczkiem Audi juz sie szykuje. Wnuczek nie pracuje a dom za 2 melony stoi . Tym tez się US nie interesuje. Ostatecznie wnuczek ma ciocie w US. Ktoś tu słusznie zwrócił uwagę ze to nie polska skarbówka straciła vat tylko NIEMIECKA tak czy siak VAT sie skarbówce nie należał ! Wiec potencjalny dochód skarbówki uszczuplił się o o VAT na tej samej zasadzie ja straciłem 20 mln zł bo nie wygrałem w totka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz